Candidatura d'Unitat Popular

Territorial Ponent-Pirineus

Lleida lliure de franquisme

L’Ajuntament de Lleida, encapçalat per Àngel Ros, es nega sistemàticament a respectar la Memòria Històrica i complir amb un mandat legal i social per la retirada del nomenclàtor franquista.

Per aquest motiu, fem una crida a tots i totes les ciutadanes de Lleida a sortir al carrer el proper 18 de març. Fem sentir la veu de la dignitat i la justícia a un Ajuntament sord.

Des de l'Assemblea Territorial de la CUP Ponent i Pirineus emplacem a tota la ciutadania a participar de la Manifestació del 18 de Març a Lleida per tal de fer sentir totes les veus antifranquiestes que el govern de la Paeria encara vol silenciar. Per la dignitat de tots els que ens han precedit i per avançar en la construcció d'un país que faci justícia a la memòria històrica i al reconeixment de totes les víctimes de la Guerra Civil i la dictadura franquista, ens veiem aquest dissabte als carrers de Lleida!